Friday, December 19, 2008

Aku masih lagi bersyukur...

Alhamdulillah walaupun result aq x da r DL tpi aku masih bersyukur kerana still dalam target aku pointer neh menjelang tok sambung degree nanti...Amin...yela aku bukannya struggle mcm org len..So aku x deserve pun dapat DL kan kan...yang paling aku rase PUAS ialah subjek audio n visual yg pada mulanya harapan hancur 2 get A tibe2 menjadi A+ ...x sia2 aq x tdo selama seminggu semata nak siapkan drama 2...mmg aq epy kalu dpt tlg kwn yg DL...kepada yg dpt DL tahniah diucapkan...at least anda berjaya mendapatkanya..sape yg terus DL keep going k....menjelang part6 yang kan bermula nex sem..aku berharap yg team2 aq or len2 akan berlangsung dengan jayanya....ni sem last kite diploma n as group..so make sure kite remember dat k...Tahniah Tahniah Tahniah!!

1 cekodok:

Miss Zahidah Zakaria said...

thanx 4 da visit
salam ziarah =)

btw
congrats sbb dpt result ok =)

 
Blogger design by suckmylolly.com