Sunday, October 26, 2008

akhirnya sempurna......

alhamdulillah syukur...akhrinya sempurna lah jam kredit kami di semester ke 5 mass comm....satu waktu yang penuh cabaran dan ranjau...dimana presentation akhir sekali iaitu audio n visual telah ditayangkan di dkb ptg ahad lalu....

terima kasih kepada rakan2 seperjuangan yg telah bersama sama dlam production team samada yg secara langsung atau tidak dalam menyiapkan short movie iaitu "pagi yang gelap"...x keterlaluan ucapan setinggi penghargaan kepada member aku..kusu yg bersam sama x tdor malam dlam editing program..tq..pasni aku x kaco ko tdo g ek..janji!!!!

aku pun da selamat sampai ke rumah..terima kasih gak kat ayu yg sudi menumpangkan aku neh..balik2 jek da khemah depan rumah..fuh..tertanya gak..sape nak kawin g neh??(bapak aku??)JANGAN MEN GILER(aku??)OK GAK hehe..mengarot....

terima kasih gak kat firah dan juga pingu...yg support aku masa dalam editing program 2...(n juga jawapan2 yg telah diberikan masa final test ari 2 hehheh)

arini secara rasminya aku akan dapat tido lebih 2 jam..selama 4 ari x dapat nikmat 2...mata pun da de eye liner yg tebal k...okkk
pendek kata mata dah ngantok panjang kata selamat tidor!!!!!!!

0 cekodok:

 
Blogger design by suckmylolly.com