Saturday, June 14, 2008

lupekan yang lain....


sempena hari bapa yang datang buat jarang2 kalinya..disini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan SELAMAT HARI BAPA kepada ayah saya iaitu en.ismail bin mansor(eceh same cam signboard plak)
terima kasih kerana menjaga diriku yang nakal dan kadang2 memeningkan kepala ini...ayah saya bertugas sebagai seorang anggota polis menambahkan lagi keazaman saya agar belajar bersungguh2 demi untuk membalas jasa bapa dan keluarga...sesungguhnya ayah adalah seorang yang tegas dalam mendidik saya..itu memang tidak dinafikan..sekali lagi SELAMAT HARI BAPA semoga ayah dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur seta terus tabah dalam dugaan membesarkan anak2 nya..........
p/s:exclusive candid snapshot semasa bertugas...

0 cekodok:

 
Blogger design by suckmylolly.com